A Búzásvölgyi tó honlapja

Pontos idő
placeholder for flash movie

Szavazás
Neveznél e újabb horgászversenyre a tavunkon?

Igen bármilyenre

Boldog névnapot!

Magyar Pontyhorgászok Egyesülete
Megszületett a MaPoE!
„Örömmel tudatjuk, hogy 2009. február 14.-én délután világra jöttem én, a Magyar Pontyhorgászok Egyesülete. Súlyom egyre gyarapszik, mert a hazai pontyhorgászok táplálnak. Egészségesek vagyunk mind a tizennégy szülőatyámmal és a segítségünkre siető bábákkal együtt, nem fertőzött meg minket a személyes érdek.” /Szegleti Gábor – Pharysheus/
„A célok közé mindenképpen javaslom a hazai, és a külföldi hasonló célú szervezetekkel való kapcsolatfelvételt, jó viszony kialakítását, és csereprogramok szervezését, a horgász idegenforgalom élénkítését!” /Novák Dániel – superdanee/
„A másik dolog ami nagyon fontos és többször elhangzott az a méretkorlátozás. Mi Pölöskén egyszerűen oldottuk meg. Max 8kg vagy 70 cm az elvihető, természetesen van alsó csak cm-ben mért határ is(35cm).Így a csodálatos nyurgák is védve lennének és kezdetnek nem tűnnénk mohónak sem” /Böhm Gyula - Carpesz/
„Sziasztok! Szívesen felajánlom készülő weboldalamat - természetesen ellenszolgáltatás nélkül- a MAPOE népszerűsítésére, illetve felhasználni kapcsolataimat, ötleteimet, az Amatőr Bojlisok Klubját ahhoz, hogy segítsek Nektek! Mindenben számíthattok Ránk! /Hudomiet János – Hudo/
„A megbeszélésen megjelent tagság nagy része nem érdekelt üzletileg a horgászatban. Ezt figyelembe véve várhatóan kevesebb érdekütközés lesz közöttünk, ami szintén elősegítheti az egyesületi munka minél hatékonyabb működését.” /Bali Gábor - Gaben/
„Az elnökség az egyesület motorja. Tevékenységével példát mutat a tagoknak, maradéktalanul és feltételek nélkül képviseli az egyesületérdekeit, céljait. Áldozatos munkával, segítőkészséggel áll a  tagok rendelkezésére. Folyamatosan kutatja a lehetőségeket a célok és feladatok minél gyorsabb, és  hatékonyabb megoldására.” /Gál József - boy-lee/
„Úgy gondoltam, amennyiben tudok egy hajszálnyit is tenni azért, hogy a környezetünk, a hobbink, a gyermekeink jövője, a nem kevés szabadidőnket is magába foglaló szórakozásunk eredményesebb, kellemesebb, ellenőrizhetően szabályozott és következetes legyen, akkor az átlagos horgászhoz képest, egy kicsivel jobban /talán most még megtehetem/ odateszem magam a felvázolt célért.” /Novák András - Novi >;-))/
„Arra kérek mindenkit, hogy senki ne hagyja befolyásolni magát a döntésében és azt vegye figyelembe a szavazatánál, hogy mely szavazat hozza a legjobbat az egyesületnek és célkitűzéseinek megvalósításához!” /Kovács Zoltán - SBS SziKo Team/
„Tisztelettel köszönöm, hogy így ismeretlenül is bizalmat szavaztatok nekem. Megpróbálok legjobb tudásom szerint helyt állni.” /Ferenczi Tibor – Tibi/
„Meghallgatunk mindenkit és a legjobbnak tartott gondolatokat megvalósítjuk.” /Balogh Attila - Cibak/
„Uraim, egyetértésem és segítő szándékom jeléül az irodámban helyet kívánok biztosítani az egyesület szervező munkálataihoz.” /Apró János/
„Úgy gondolom, hogy minden új, előremutató és önzetlen gondolat támogatandó, amely a természet és így gyermekeink jövője érdekében, vagy az objektív igazságosság igényével kerül megfogalmazásra. Ezért támogatom a szavak mellett tettekkel is a MAPOE céljainak megvalósítását.” /Dérer István/
„...sosem azt kell néznünk, hogy hogyan nem lehet, hanem meg kell keresnünk, hogyan tudjuk megvalósítani!...” /Halász Péter - fischer/
„A rabszolga szerepét magamra vállalom szívesen, és kérem a leendő vezetőket és tagokat, számítsanak rám, ha akad bármi tennivaló.” /Horváth Zsolt – Natura Team/
A Magyar Pontyhorgászok Egyesülete formabontó kezdeményezés egyszerű pontyhorgászoktól minden pontyhorgásznak, a közösségi munkára, a tettekre helyezett hangsúllyal, amit bizonyítanak az alapítóktól, segítőktől föntebb olvasható idézetek, amik az elmúlt hetek közös munkája folyamán kerültek digitális jegyzőkönyveinkbe.
Célkitűzéseink alapja a közös véleménynyilvánítás, ahol minden pontyhorgász mondanivalója teret kaphat. Szeretnénk, ha a tiszta és egyenes közbeszéd válna természetessé, és az értéket teremtő munkavégzés válna példává a horgászatban!
A jövő eredményes horgászatáért síkra kívánunk szállni a vizek, a természetes vizes élőhelyek és a magyar halállomány védelméért, beleértve a kapitális egyedek megőrzését!
Lépéseket kívánunk tenni a pontyhorgász eszmerendszer és viselkedéskultúra széleskörű elterjesztése érdekében és a horgász utánpótlás nevelésében is.
Egyszerű horgászokként a törvények adta jogainkkal élve részt kívánunk venni a bennünket érintő törvényi szabályozások kidolgozásában, ebben segíteni kívánjuk a magyar horgászokat, hogy végre a saját szánk íze, a közakarat érvényesülhessen!
Részt kívánunk venni a vízpartok rendjének megteremtésében, annak felügyelésében, a horgászattal, halászattal kapcsolatos bűncselekmények felderítésében, hogy kedvelt hobbink, szenvedélyünk valóban pihentető lehessen mindannyiunk, a magyar horgászok számára!
Közre kívánunk működni a Magyarországra irányuló horgász idegenforgalom kidolgozásában és fejlesztésében, hogy a magyar vendégszeretet még híresebb legyen a világban, és hogy az hasznos legyen az országunk, vizeink számára!
El kívánjuk végezni a magyar pontyhorgászat versenysport rendszerének kidolgozását, hogy tehetséges versenyhorgászaink a pontyhorgászatban is bemutathassák tudásukat, erősíthessék nemzeti büszkeségünk alapjait, reklámot nyújtva a magyar tudásnak!
Sok éves keserves tapasztalatok nyomán saját magunk kívánunk tenni a magyar horgászatért, tudván, hogy a mára halaszthatatlan, az elmúlt évtizedekben a szőnyeg alá söpört tennivalókat nekünk magunknak, horgászoknak kell elvégezni, mert senki nem teszi meg helyettünk a kedvünkért. Nem utolsó sorban bízva abban, hogy a magyar horgásztársadalom a kezdeményezésünk mellé áll, s végre a közösség akarata érvényesül!
Várunk tehát mindenkit, segítőt, véleményt nyilvánítót, szolidárist és vitázót, minden ötletet, segítséget, halászati, halgazdálkodási, gazdasági, jogi szakembert, egyszerű horgászt, aki segítségével hozzá kíván járulni a magyar horgászat jövőjéhez!
Igyekszünk az Internet digitális világának előnyeit felhasználni a kapcsolattartásban, így minden érdeklődő megtalálhat bennünket azokon az internetes oldalakon, ahol ez a figyelemfelhívó közlemény olvasható, az egyesület saját honlapján, a www.mapoe.hu oldalon is szívesen látunk minden érdeklődőt, leveleket pedig az egyesület székhelyére, 4400 Nyíregyháza Debreceni u. 92. alatti címre várunk!
Hamarosan körbe kívánjuk járni az országot, mert meg kell ismernünk minden horgász véleményét az elvégzendő közérdekű munka kapcsán, és a segítségeteket kell kérnünk a magyar horgászatért!
Magyar Pontyhorgászok Egyesülete

Légnyomástérkép

Időjárás előrejelzés

Holdfázis

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierj&#232;t!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!